Nieuwe computers - overnames - promoties - levering, assistentie en herstelling ter plaatse
--------------------------------


Volledige versie van TeamViewer downloaden TeamViewer downloaden
Mogelijke soorten assistentie bij computergebruik -->contacteer ons telefonisch of via het mailformulier!

Wij bieden alle moglijke assistentie i.v.m. uw computermateriaal en / of programma’s. Een probleem waar u niet aan uit kunt? Een installatie die niet lukt? Programma's die het niet meer doen? Te trage PC? Technische vragen? Welk materiaal bij een nieuwe aankoop?...

Simpelweg even telefonisch of via mail contact opnemen i.v.m. uw vraag / probleem met ons en u bent al een eind op weg naar de oplossing. Wij bieden assistentie bij de klant ter plaatse, op afstand of via onderhoudscontract.

 

1 - Assistentie ter plaatse

Wij komen ter plaatse, stellen een diagnose en lossen de problemen zo snel en doeltreffend mogelijk op Als dit niet ter plaatse lukt of de interventie teveel tijd in beslag zou nemen, kunnen wij de herstelling verder te zetten in onze eigen werkplaats. Afhalen en terugbrengen is altijd inbegrepen in de prijs.

Zelfstandigen, KMO’s, instellingen en verenigingen kunnen bij ons terecht voor een uitgebreid gamma van diensten en ondersteuning. Of het gaat om een eenmalige herstelling, het ontwerpen van een website, het continu beheer van uw computerpark of enkel technische vragen: wij helpen u verder met alle mogelijke informaticazorgen, zoals:


  • advies bij aankoop van computermateriaal (indien nodig voorafgaande behoeftenanalyse) rekening houdend met een eventueel maximum budget en prijs / kwaliteit verhouding
  • installatie nieuwe hardware, internetverbinding, (draadloos) netwerk,…
  • nieuwe PC gekocht met automatische installatie van de programma’s: wij optimaliseren het systeem voor u, installeren nodige bijkomende programma’s, voeren de nodige updates uit,…
  • (hulp bij) installatie van nieuwe programma’s
  • PC start niet meer: probleemdiagnose en correctie- of herstelmogelijkheden
  • PC te traag: door de startroutines, systeemprocessen,… te controleren en optimaliseren is dit meestal voor het grootste deel verholpen
  • hulp bij alle mogelijke problemen en foutmeldingen
  • nazicht en herstellingen
  • verwijderen van virussen, malware,…
  • internet en email problemen
  • problemen met de meest gangbare programma’s
  • printer-, scanner-, cameraproblemen
  • automatische reservekopie van uw gegevens instellen
  • internetproblemen en –beveiliging
  • webhosting: goedkoop eigen domeinnaam met mail, website,…?
 
2 - Asistentie op afstand: telefonisch of via internetverbinding

 

Telefonische assistentie is mogelijk voor bestaande klanten. Dit is veelal geschikt voor technische vragen of eenvoudige probleemoplossing.

Wij bieden tevens de mogelijkheid tot het opzetten van een externe verbinding tussen onze en uw computer(s) / server(s) zodat assistentie op afstand voor routineproblemen en –controles mogelijk wordt. In dit geval kunnen wij het computerscherm overnemen om snel en zonder extra verplaatsingen assistentie te bieden of routinecontroles uit te voeren.

3 - Onderhoudscontract

Wij bieden de mogelijkheid tot een onderhoudscontract. Dit kan gaan van periodische controle tot wekelijkse vaste assistentie (op een afgesproken tijdstip). Zowel de soort assistentie als eventuele vaste perioden worden persoonlijk afgesproken en vastgelegd.

Vb. maandelijkse controle van de gebruikerscomputers in een netwerk, 2-jaarlijkse controle van de computer bij verlenging van het AVG Internet Security contract, wekelijkse controle op afstand van de externe kopies,...